Obchodní a Storno podmínky pro všechny typy pobytů
- Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech zprostředkovatelů a ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher), případně na www stránkách ubytovatele. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci) a v případě, že dojde k přebukování kapacity změnit dohodnuté podmínky pobytu. Rezervace ubytování je podmíněna uhrazením 100% zálohy z celkové ceny ubytování. Záloha je splatná do 5 dnů od uskutečnění rezervace, pokud nebude dohodnuto jinak. Pokud nebude záloha uhrazena do doby splatnosti vystaveného dokladu nebo voucheru, může být rezervace zrušena.
- Doplatek za ubytování u rezervacích na 1 pokoj je splatný nejpozději týden před příjezdem. V případě předčasného ukončení pobytu nevzniká nárok na navrácení již zaplacené částky. Storno poplatek je účtován jako smluvní pokuta.
- Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
- V případě stornování rezervace pobytů a služeb z důvodu vyšší moci, v případě, že se dle výše uvedených podmínek nejedná o bezplatné storno nebo v individuálních případech byl pobyt již uhrazen, není ubytovatel povinen vracet uhrazené plnění a je povinen nabídnout náhradní termín pobytu dle výběru zákazníka. Tento termín má zákazník možnost uplatnit 6 měsíců po termínu ukončení zásahu vyšší moci. V případě, že zákazník nevyčerpá svůj uhrazený pobyt během výše uvedené lhůty, nemá nárok na realizaci pobytu ani vrácení peněz.
- Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování, jsou součástí zaslaných ubytovacích poukazů (voucherů) a jsou k dispozici na internetových stránkách ubytovatele (www.penzionzlobice.cz).
Úhradu za celý pobyt klienta nebo doplatek v případě, že nebyl uhrazen dle předchozích podmínek, účtuje recepce od klienta při jeho příjezdu.
- Storno poplatky: dle jednotlivých storno podmínek v on line rezervacích. Neplatí pro rezervace pro 2 a více pokojů. Pokud host zruší pobyt po uhrazení zálohy, bude jako smluvní pokuta použita následující část zálohy: méně jak 1 týden před začátkem pobytu počínaje půlnocí – 100% zálohy.
7. Pro hromadné pobyty (2 pokoje a více) a všechny pobyty s individuálními cenami ve slevě je splatnost jsou storno poplatky následující : bezplatné storno je do dne předepsané úhrady pobytu, od následujícího dne je výše storno poplatku 100 % ze zálohy. V případě dohody o změně termínu rezervace má klient možnost do 3 měsíců čerpat náhradní termín s aktuálními cenami pro danou sezonu.
- Rezervace uplatněné na pobyty a služby v akčních cenách jako jsou First Minute, Last Minute apod. jsou splatné obratem v plné výši..
- Wellness pokoje mají nárok na vstup do wellness každý den pobytu na 2 hodiny, a to v době od 14 do 19 hod s tím, že klient je povinen písemně nahlásit dobu příjezdu min. 4 hod předem. V případě, že tak neučiní, budou mu v rámci provozní doby wellness nabídnuty služby, které nevyžadují přípravu předem ( infrasauna)10. Ubytovací zařízení neručí za služby, které nakupuje od třetích stran. Ubytovací zařízení je povinno v případě výpadku energií do 36 hodin a v případě výpadku Wifi nebo televizního signálu do 72 hod zajistit náhradní řešení.11. V případě, že dojde k přebookování, tj. překročen kapacity ubytovacího zařízení, je penzion povinen zajistit pro zákazníka náhradní ubytování, ve stejném regionu a pokud možno obdobné kvality jaké měl zákazník objednané. Tato změna není považována za změnu smlouvy. Zákazník hradí dle sjednané rezervace na účet Wellness penzionu Zlobice. Případné služby objednané v ubytovacím zařízení ( strava, wellness apod.) může klient čerpat pouze v původním ubytovacím zařízení. V případě, že klient odmítne náhradní ubytování, považuje se toto za storno z jeho strany bez náhrady.12. Ubytovatel nepřejímá závazky za jakékoliv zprostředkovatele ubytování, jako jsou např. cestovní portály, cestovní kanceláře, slevové portály apod., kteří pobyt inkasují. Klient bere na vědomí, že v případě, že ubytovatel neobdrží od zprostředkovatele úhradu za ubytování a služby, musí svou pohledávku uplatnit vůči zprostředkovateli ubytování. Ubytovatel v tomto případě není povinen poskytnout ubytování a služby klientovi.13. Dárkové vouchery je možné uplatnit jen ve vyznačeném termínu platnosti. Změna termínu rezervace je možná jedenkrát. Voucher je převoditelný na jinou osobu. Storno voucheru není možné. V případě neuplatnění voucheru v termínu platnosti voucher propadá.
- Check in je od 14 do 18 hod. Check out do 10 hod. Pozdější odjezd může být zpoplatněn jako další noc. Příjezdy po 19 hod je potřeba předem dohodnout s recepcí. Ubytování po 21. hod je možné bezkontaktně, klient obdrží ubytovací pokyny a pokyny k vyzvednutí klíčů ( karet ).
- Ubytování v Kroměříži probíhá pouze bezkontaktně dle pokynů v mailech. Check in v Apartmánech Kroměříž je možný kdykoliv po 14. hodině. Apartmány Kroměříž nemají recepci, řiďte se prosím pokyny obdržené emailem. Pokoje je nutno vystěhovat do 10 hod. V případě pozdějšího předání budou účtovány další poplatky.
- Objednané polopenze a plné penze se podávají formou dvouchodového menu s výběrem 1 – 2 jídel. Obědy se podávají od 12 do 13 hod, večeře od 18 do 19 hod. Veškeré individuální požadavky na stravu je třeba hlásit písemně na recepce@penzionzlobice.cz nejméně 1 týden před nástupem pobytu. Tyto dietní požadavky mohou být zpoplatněny.
Podmínky pro balíčky
– termíny pobytů lze rezervovat pouze písemně nebo telefonicky s následným písemným potvrzením na kontaktech recepce
– nastavení časů čerpání jednotlivých služeb se klienti dozví při příjezdu nebo si je mohou vyžádat i kdykoliv po potvrzení závazné rezervace
– termín čerpání služeb stanovuje penzion dle svých potřeb a možností. Individuální požadavky na čerpání služeb mimo stanovené termíny jsou hrazeny zákazníky dle platného ceníku se započtením případné slevy pro balíčky,
– služby jsou čerpány během provozní doby, tzn. wellness 10 – 17 hod v určené dny, bowling – dle provozní doby restaurace, sportovní aktivity – dle provozní doby restaurace
– v případě, že klient nevyčerpá objednané služby v určeném termínu, považuje se služba za čerpanou
– náhrady a kompenzace za nevyužité služby nejsou poskytovány, objednané služby nelze zaměňovat za jiné
– stravování probíhá formou jednotných menu. Individuální požadavky na změny jídelníčku nebo na diety jsou poskytovány za příplatek
– balíčky určené k vyčerpání ve všední dny lze uplatnit o víkendu nebo ve vysoké sezoně pouze s doplatkem 1000,- kč / 2 noci, 1500,- Kč 3 noci, atd.,
– u balíčků v termínech 3 noci před a 3 noci po státních svátcích je příplatek 250,- Kč / osoba / noc za každou noc pobytu
– u pobytů ve vyšším standartu pokojů je příplatek 250,- Kč / os. / noc
– check in je od 14 hod.
– balíčky lze hradit pouze úhradou přes účet, v hotovosti nebo platební kartou, nelze použít žádné poukázky
– klient má nárok na 1 změnu termínu nahlášenou písemně nejpozději 3 dny před nástupem
– v případě, že klient nenastoupí bez písemného storna, pobyt propadá bez náhrady
– ubytovatel má právo zrušit rezervaci klientovi, pokud příslušný slevový portál nehradí své závazky vůči ubytovateli. Pokud klient hradil pobyt slevovému portálu, reklamuje a peníze zpět žádá klient od provozovatele slevového portálu.
-ochutnávka vína probíhá do 4 osob v rámci večeře a od 5 osob jako řízená degustace s vinařským odborníkem. V případě, že si klient objedná pobyt mimo termín ochutnávky, nemá nárok na žádnou náhradu
UBYTOVACÍ ŘÁD
Wellness penzionu Zlobice ( dále jen Penzion) a Apartmánů Kroměříž (dále jen Apartmány)
Služby jsou poskytovány ve standartu ***
- Každý ubytovaný zákazník je povinen se seznámit s ustanoveními tohoto ubytovacího řádu a ustanoveními požárních poplachových směrnic, umístěných v komunikačních chodbách penzionu a také se těmito ustanoveními řídit.
- Každý ubytovaný zákazník penzionu musí být zapsán do evidence ubytovaných. Evidenci ubytovaných vede a klíče od pokojů vydává na Penzionu recepce a v Apartmánech si hosté vyzvedávají klíče ve schránce na klíče ze strany Riegrova náměstí (122). Host obdrží kartu nebo klíč od pokoje. Při ztrátě karty je účtován poplatek 250.- Kč a při ztrátě klíčů poplatek 1000,- Kč
- Ubytování nebude poskytnuto osobám postiženým infekčním onemocněním, kožními parazity, osobám zahmyzeným a osobám pod vlivem alkoholu nebo pod vlivem omamných prostředků.
- Na jednotlivých pokojích je zakázána konzumace alkoholických nápojů. Dále je zakázáno používání otevřeného ohně a používání jakýchkoliv elektrických nebo plynových tepelných spotřebičů (např. vařiče, žehličky, varné konvice), které nejsou součástí vybavení pokojů. Dále je zakázáno sušit oděv/obuv přímo na tělesech vytápění pokoje.
- Ve všech prostorách penzionu je nutno udržovat pořádek a čistotu. Případné poškození zařízení a inventáře může být předepsáno k úhradě ubytovaným hostům. Je také zakázáno vynášet jakékoliv zařízení nebo inventář z jednotlivých pokojů či mimo budovu penzionu. Současně je zakázáno jakékoliv přemisťování nábytku na pokojích. V případě porušení tohoto zákazu je penzion oprávněn účtovat dodatečné náklady na úklid ve výši 1000,- Kč objednavateli pobytu.
- Na recepci hotelu není noční NONSTOP služba, požadavky je tedy nutné sjednat do 19.00 hod.• Pokoj v den příjezdu je k dispozici od 14. 00 hod., po dohodě od 12 hod. Dřívější příjezd je účtován jako noc navíc.
- Při odjezdu je nutné pokoj uvolnit do 10:00 hodin. Do této doby pokoj uvolní, pokud nebylo s hotelem dohodnuto předem jinak. Pokoj se považuje za uvolněný potom, co klient vynese z pokoje všechny své věci, odevzdá klíč na recepci a tam oznámí, že se odhlašuje z ubytování. Pozdější odjezd je účtován jako noc navíc
- Při odchodu z pokoje je každý ubytovaný host povinen zavřít okna, zhasnout světla, popř. vypnout jiné elektrospotřebiče, např. klimatizaci.
- Penzion předáním klíčů nebo karet předává hostovi inventář apartmánu nebo pokoje dle Seznamu inventáře. Za škody způsobené na zařízení, resp. inventáři hotelu zodpovídá klient podle příslušných platných právních předpisů. V případě poškození nebo zničení majetku hotelu má Penzion a Apartmán právo na náhradu škody. Hodnota inventáře pokoje je stanovena v písemném záznamu nacházejícím se na recepci nebo v kanceláři firmy. Je v zájmu klienta informovat se o jeho obsahu v případě znehodnocení nebo poškození zařízení v pokoji. Klient jako zákonný zástupce zodpovídá za škody způsobené neplnoletými osobami, za které je zodpovědný, jako i za škody způsobené osobami, které se nacházejí v prostorách ubytovacího zařízení a pobyt jim tam umožnil klient.
- Psi ani jiná zvířata nejsou v hotelu povolena. V případě umístění zvířat v pokojích bez vědomí personálu je ubytovací zařízení oprávněno účtovat 1000,- Kč za každé zvíře a noc.
- V případě škody na majetku hotelu způsobené klientem je klient povinen uhradit náhradu způsobené škody nejpozději v den skončení pobytu klienta. Výše škody obsahuje veškeré náklady související s uvedením poškozeného zařízení do původního stavu. Taktéž veškeré služby je povinen klient uhradit nejpozději v den odjezdu. Klientem se v tomto případě rozumí osoba nebo firma, která hradila nebo objednala pobyt.
- V případě, že klient odmítne uhradit cenu za poškozené, resp. zničené zařízení hotelu v souladu s podmínkami tohoto ubytovacího řádu, nebo za přijaté služby, je hotel oprávněn účtovat klientovi smluvní pokutu ve výši 0.5 % denně z dlužné částky za každý den prodlení, spolu s úrokem z prodlení ve výši stanovené všeobecně závazným právním předpisem.
- V pokoji a společenských prostorách penzionu nesmí klient bez souhlasu zodpovědného pracovníka nebo vedení penzionu přemisťovat interiérové zařízení, provádět jakékoliv změny a úpravy na zařízení penzionu, vykonávat zásahy do elektrické sítě nebo jiné instalace.
- Penzion nezodpovídá za odcizení, případně za poškození motorových vozidel ponechaných na přilehlém parkovišti. Penzion doporučuje hostům, aby se přesvědčili o řádném uzamčení a zabezpečení auta. Také doporučuje nenechávat v autě volně položené osobní věci. Penzion nenese odpovědnost za škody způsobené hostem na parkovištích penzionu třetím osobám.
- V penzionu je přísný zákaz užívání jakýchkoliv omamných a psychotropních látek. Penzion je oprávněn informovat Policii ČR a okamžitě zrušit ubytování hosta, jež tento zákaz porušil, bez náhrady.
- Kouření je povoleno pouze na terase penzionu v 1. patře a přilehlých restauračních zahrádkách, v Apartmánech KM pouze na terase ve 3. NP. V pokojích a prostorech, jež náleží k pokoji, platí přísný zákaz kouření. V případě porušení tohoto zákazu je hotel oprávněn účtovat klientovi smluvní pokutu ve výši 2000,- Kč za každé porušení.
- Snídaně ( v případě, že byla objednána ) se podává v Penzionu formou bufetu od 8:00 hod do 10:00 hod v salonku restaurace, v Apartmánech je ubytování bez snídaní, příp. za příplatek.
- Večeře v Penzionu pro objednané polopenze se podává od 18.00 hodin do 19.30 hodin v restauraci nebo v salonku.
- Provozní doba restaurace je proměnlivá dle sezony a je zveřejňovaná na stránkách penzionu. Wellness je standartně v provozu od 14.00 hod do 21.00 hod, individuální objednávky dle dohody
- Zákaz vynášení nápojů, skla a příborů do ubytovacích prostor.• Žádáme hosty o dodržování nočního klidu od 22:00 do 7:00.
- V případě vzniku požáru v objektu penzionu je nutné postupovat dle požárních poplachových směrnic umístěných v komunikačních chodbách penzionu.
- Při vážném poranění nebo onemocnění uvědomte nejbližšího zaměstnance penzionu, který je povinen poskytnout první pomoc, případně zajistit lékařskou pomoc.
- Kuchyňku je zákazník povinen předat při odjezdu ve stejném stavu, v jakém ji převzal, jinak si penzion účtuje 500,- Kč za její úklid.
- V případě znečištění koberců je host povinen uhradit částku 3000,- Kč za odborné čištění koberců.
- Porušení zákazu vstupu v pracovní obuvi je sankcionováno částkou 500,- Kč za každé porušení.
- Penzion likviduje pouze domovní odpad a plasty v objemu 15 l denně. Odpad nad toto množství si zákazník likviduje sám mimo areál penzionu. Likvidace odpadu nad stanovený limit je zpoplatněna částkou 500,- Kč / pokoj / den.
- Klienti nejsou oprávněni připojovat topná tělesa v koupelnách do elektřiny. Zapojení do elektřiny provádí pouze personál penzionu přes termostat v obdobích jara a podzimu, kdy není v provozu vytápění. V případě porušení je penzion oprávněn účtovat 1000,- Kč za každý den tohoto zapojení.
Za ztrátu cenných předmětů nebo vyšších částek provozovatel neodpovídá. Tyto si může host uložit v trezoru v recepci Penzionu.
- Ubytování osoby, která není přihlášena, je zpoplatněno částkou 2000,- Kč. Pokud toto nebude uhrazeno osobou, která byla ubytována, platí její ubytování spolubydlící.
- Přilehlé prostory Penzionu a Apartmánů jsou monitorovány kamerovým systémem
Podmínky pro balíčky
– termíny pobytů lze rezervovat pouze písemně nebo telefonicky s následným písemným potvrzením na kontaktech recepce
– nastavení časů čerpání jednotlivých služeb se klienti dozví při příjezdu nebo si je mohou vyžádat i kdykoliv po potvrzení závazné rezervace
– termín čerpání služeb stanovuje penzion dle svých potřeb a možností. Individuální požadavky na čerpání služeb mimo stanovené termíny jsou hrazeny zákazníky dle platného ceníku se započtením případné slevy pro balíčky,
– služby jsou čerpány během provozní doby, tzn. wellness 10 – 17 hod v určené dny, bowling – dle provozní doby restaurace, sportovní aktivity – dle provozní doby restaurace
– v případě, že klient nevyčerpá objednané služby v určeném termínu, považuje se služba za čerpanou
– náhrady a kompenzace za nevyužité služby nejsou poskytovány, objednané služby nelze zaměňovat za jiné
– stravování probíhá formou jednotných menu. Individuální požadavky na změny jídelníčku nebo na diety jsou poskytovány za příplatek
– balíčky určené k vyčerpání ve všední dny lze uplatnit o víkendu nebo ve vysoké sezoně pouze s doplatkem 1000,- kč / 2 noci, 1500,- Kč 3 noci, atd.,
– u balíčků v termínech 3 noci před a 3 noci po státních svátcích je příplatek 250,- Kč / osoba / noc za každou noc pobytu
– u pobytů ve vyšším standartu pokojů je příplatek 250,- Kč / os. / noc
– check in je od 14 hod, v případě objednávky oběda v restauraci penzionu od 12 hod
– balíčky lze hradit pouze úhradou přes účet, v hotovosti nebo platební kartou, nelze použít žádné poukázky
– klient má nárok na 1 změnu termínu nahlášenou písemně nejpozději 3 dny před nástupem
– v případě, že klient nenastoupí bez písemného storna, pobyt propadá bez náhrady
– ubytovatel má právo zrušit rezervaci klientovi, pokud příslušný slevový portál nehradí své závazky vůči ubytovateli. Pokud klient hradil pobyt slevovému portálu, reklamuje a peníze zpět žádá klient od provozovatele slevového portálu.
-ochutnávka vína probíhá do 9 osob v rámci večeře a od 10 osob jako řízená degustace s vinařským odborníkem. V případě, že si klient objedná pobyt mimo termín ochutnávky, nemá nárok na žádnou náhradu
GDPR
Podmínky zpracování osobních údajů
(„podmínky“)
Použité pojmy:
Správce dat: Wellness penzion Zlobice, Zlobice 45, 768 31 Zlobice a Apartmány Kroměříž (dále „hotel“)
Zákazník: Fyzická nebo právnická osoba využívající služby provozovatele
Nařízení: Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů
Obecná ustanovení
- Předmětem těchto podmínek je zajištění zpracovávání osobních údajů zákazníků získaných v rámci obchodní činnosti Hotelu a dále zakotvení povinnosti zachovávat mlčenlivost o těchto získaných informacích, a to v rozsahu a za podmínek stanovených těmito podmínkami.
- Hotel se v souladu s těmito podmínkami zavazuje zpracovávat osobní údaje zákazníků. Tyto podmínky jsou zhotoveny v rozsahu práv a povinností, které při zpracovávání osobních údajů podle předchozího odstavce vyplývají z příslušných právních předpisů, zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů („Nařízení”).
Práva, povinnosti a mlčenlivost
- Hotel se zavazuje přijmout taková technická, personální a jiná potřebná opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
- V souvislosti s poskytováním ubytovacích služeb je Hotel povinen zpracovávat osobní údaje hostů. S těmito údaji pracují zejména:
- Recepční hotelu
- Manažer hotelu
- Účetní
- Obsluha restaurace
- Masér
- Marketingový poradce
- Výšeuvedení uživatelé byli poučeni o citlivosti osobních údajů. S osobními údaji hostů nakládají výhradně v rámci služeb poskytovaným Hotelem. Hotel ani zaměstnanci nepředávají osobní údaje hostů dalším subjektům. Dalšími zpracovateli osobních údajů hostů jsou:
- Hotelový systém Previo
- Účetní firma Mgr. Martiny Pluhařové
- Marketingový specialista p. Petr Hochmajer
- Podmínky zpracování a nakládání s osobními údaji hostů jsou upraveny ve zpracovatelské smlouvě mezi hotelem a daným zpracovatelem.
DPO, Pověřenec
- Pověřencem Hotelu je Ing. Petr Balada ( balada@batep.cz). Hotel zajistil pověřenci školení potřebné s vykonáváním funkce pověřence v souladu s Nařízením.
informace o zákaznících
- Hotel má zákonnou povinnost uchovávat o svých hostech některé osobní údaje, a to zejména jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování, číslo atyp dokladu, případné vízum, účel pobytu. Tato povinnost se řídí Zákonem o pobytu cizinců na území ČR(326/1999) a Zákonem o místních poplatcích (565/1990). Dle těchto právních předpisů je hotel povinen uchovávat osobní údaje o zákaznících po dobu 6 let.
- Zákazník má kdykoli právo požádat hotel o přehled svých osobních údajů. Tyto informace jsou uchovávány v (i) kartě hosta v hotelovém systému, (ii) v domovní knize a (iii) evidenční knize, které jsou v tištěné podobě uschovány v uzamčené místnosti. V případě žádosti o výmaz osobních údajů Hotel smaže kartu hosta a skartuje domovní a evidenční knihu. Výše uvedeným zákonům však Hotel musí dostát. Vyjmenované osobní údaje mohou být smazány až po uplynutí zákonné lhůty.
Technické a organizační zabezpečení ochrany osobních údajů
- Hotel se zavazuje, že technicky a organizačně zabezpečí ochranu zpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití a aby byly personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání údajů zabezpečeny veškeré povinnosti správce osobních údajů, vyplývající z právních předpisů, zejména Nařízení.
- Hotel se zavazuje, že zpracovávání údajů bude zabezpečeno zejména následujícím způsobem:
- a)k osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby Hotelu, které budou mít Hotelem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá taková osoba bude přistupovat k osobním údajům pod svým jednoznačným identifikátorem;
- b)osobní údaje budou zpracovávány v prostorách Hotelu, do nichž budou mít přístup pouze oprávněné osoby nebo jeho dodavatelé (subdodavatelé), vázaní stejnými povinnostmi;
- c)Hotel zabrání neoprávněnému čtení, vytváření, kopírování, přenosu, úpravě či vymazání záznamů obsahujících osobní údaje;
- d)učiní opatření, která umožní určit a ověřit, komu byly osobní údaje předány, kým byly zpracovány, pozměněny nebo smazány.
- Hotel se zavazuje prostřednictvím vlastních vnitřních předpisů případně zvláštních smluvních ujednání zajistit, že jeho zaměstnanci a jiné osoby, které budou zpracovávat osobní údaje, tak budou činit pouze za podmínek a v rozsahu Hotelem stanoveném a odpovídajícím pokynům Hotelu. Zejména bude sám (a závazně uloží i těmto uvedeným osobám) zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po skončení zaměstnání nebo příslušných prací u Hotelu.
Kamerový systém
- Hotel využívá k prevenci ochrany svých zákazníků, svého a jejich majetku kamerový systém. Hotel prohlašuje, že se záznamy žádným způsobem nepracuje, neposkytuje je třetím osobám, či subjektům.
- Udělujete tímto souhlas společnosti Terra Group, a. s., 28. října 462/5, Olomouc, IČ 25390651, (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) zpracovávala tyto osobní údaje: jméno, příjmení, telefon a email
- Jméno, příjmení, telefon a e-mail je možné zpracovat na základě Vámi uděleného souhlasu a je nutné zpracovat za účelem zasílání obchodních sdělení. Tyto údaje budou Správcem zpracovány po dobu 5 let.
- S výše uvedeným zpracováním udělujete svůj výslovný souhlas. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu na info@penzionzlobice.cz nebo dopisu na kontaktní údaje společnosti Terra Group, a. s., 28. října 462/5, Olomouc
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas kdykoliv zpět,
- požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme, žádat si kopii těchto údajů,
- vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
- požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů,
- na přenositelnost údajů,
- podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud.
TERRA GROUP, a. s., 1. 1. 2025